Galvenie sagatavošanās mājas darbi pabeigti.
Turpmāk tekstā galvenie papildinājumi Biļetenos 1 un 2 sniegtajai informācijai!
Lūdzam rūpīgi izlasīt visu sacensību informāciju, tajā skaitā diskusiju informāciju!
Tas aiztaupīs liekus uztraukumus un novērsīs neskaidrības.
The main works for the race at home are complete.
The text below have main additional information within provided by Bulletins 1 and 2.
Please carefully read lot of information, including a discussions!
This would prevent unnecessary worries and prevent confusion.
6. Uzmaniet savas acis. Acu traumas ir populāras orientieristiem pavasara sakumā. Koku zari gan sausi, gan zaļi ir bez lapām, tādēļ ir “neredzami”. Ieteicam lietot cepuri ar nadziņu vai vienkāršas darba aizsargbrilles.
7. Katrai komandai distancē obligāti līdzi jāņem izslēgts mobilais tālrunis ar uzlādētu bateriju, lai ārkārtas situācijas gadījumā būtu iespēja sazināties ar organizātoriem. Reģistrējoties komandas norāda lidzi ņemamā mobilā talruņa numuru. Organizātoru mobilais tālruņa numurs būs noradīts uz komandas numura.
8. Komandu numuri A7 formātā, laminēti. Paredzēti komandu atpazīstamībai un dalībnieku kārtas numura informācijai veicot atzīmēšanos SI stacijās. Numuri stiprināmi pie dalībnieka somas vai apģērba izmantojot organizatoru izsniegtos stiprinājumus.
Distance, KP un atzīmēšanās
Sacensību rajonā tiks izvietoti 49 kontrolpunkti - orientēšanās prizmas ar atstarotājiem.
Kopējā KP punktu summa - 178 punkti.
KP ar savu SI-karti atzīmējas viens no komandas dalībniekiem , kura dalībnieka numurs atbilst norādei uz SI stacijas, vai visi komandas dalībnieki saskaņā ar komandas numura informāciju un norādi uz SI stacijas.
Atzīmēšanās vizuālā instrukcija:
Karte
Kartes izmērs 37x57 cm. Karte abpusēji laminēta.
Ieteikums aplīmēt kartes malas ar skoču, jo kartes griezuma malas mitros apstakļos var uzsūkt mitrumu.
Dzirdināšanas punkti, ēdināšana, serviss
Informāciju par dzirdināšanas punktu izvietojumu apvidū dalibnieki saņems reģistrējoties sacensību centrā. Sporta dzērienu izvietošana dzirdināšanas punktos nav paredzēta.
Dalībnieku ēdināšanas ēdienkarte:
divu veidu zupas (soļanka / pupiņu zupa - veģetārā) + maize, dzēriens + bulciņa.
Lūgums veģetārās zupas ēdājiem reģistrējoties pieteikties pie organizātoriem.
Tiem 12 stundu sacensību dalībniekiem, kuriem dažādu iemeslu dēļ būs nepieciešamība beigt sacensības pirms kontrollaika beigām, tiek piedāvāta iespēja nakšņot Raunas vidussskolas sporta zālē ar saviem guļampiederumiem, lai no rīta sagaidītu pārējos 12 stundu sacensību dalībniekus finišā un kopīgi baudītu brokastis. Pirmajiem 15 būs pieejami sporta matrači. Saskaņā ar nolikumu ēdināšana paredzēta pēc atbilstošo sacensību finiša.
Organizatori piedāvās Zip maisiņus distancē līdzi ņemamo mobilo ierīču drošai transportēšanai.
Organizatori piedāvā iespēju uzglabāt komandu transporta atslēgas un citu nelielus priekšmetus aizlīmētos Zip maisiņo ar komandu Nr. Marķējumu. Maisiņu saņemšana pec distances beigām uzrādot komandu numurus.
Apmešanās iespējas, naktsmītnes
pieejamas 2 veidu ekonomiskās nakšņošanas iespējas (īpaši 6 stundu sacensību dalībniekiem pēc finiša) -
sacensību centrā (savā teltī, ar saviem guļampiederumiem) bez maksas vai
Raunas vidusskolas sporta zālē (ar saviem guļampiederumiem + WC + duša) par maksu 1,50 LVL par personu.Raunas vidusskola atrodas tikai 9 km attālumā no sacensību centra. Pirmajiem 15 būs pieejami vingrošanas matrači.
Pieteikumus nakšņošanai Raunas vidusskolas sporta zālē sūtīt uz - rogain@r24.lv vai zvaniet 29218759.
Tiekamies Raunas mežos!
Additions and special instructions.
6. Take care of your eyes. Eye injuries are usual with orienteers in the early spring. Tree branches, both dry or green, are without leaves, they are the "unseen." We recommend the use a hat with a brim or a simple eyewears.
7. Each teammust carry with them during the race one cell phone, swiched off with a fully charged battery, to would be able to contact the organizers in an emergency. By registering teams must let known to organizers taken cell phone number. The emergency cell phone number will be stated on the team's bib numbers.
8. Team bib numbers - A7 format, laminated. Designed for team personalization and tems members serial number information for the punching in SI stations. Bib numbers must be mounted at the participant's bags and clothes with the fasteners provided by the organizers.
Course, controls and punching
There will be 49 controls – usual orienteering red‐white flags with reflectors.
Total of all controls is 178 points.
Team make punches in CPs with their SI-cards by one or all of the team members, in accordance with the information on the bib number of team, and information on SI station.
Punching visual instructions:
Map The map size is 37x57 cm. Map is laminated on two sides.
Recommendation: stick around map edges with adhesive tape, the maps cut edges in humid conditions can absorb moisture.
Water points, food, service
Information about the location of water stations in the area upon registration at the event center. Sport drinks will not provided at water stations.
Participants catering menu:
two types of soup (solanka / bean soup - vegetarian) + bread, drink + bun.
Please request vegetarian menu while registration.
Those 12-hour race participants, who for various reasons, will need to end the race before the control time, have the option to stay in Raunas High School in the gym with their sleeping accessories to wait until the morning, when other participants of the 12 hours race finish the race, and enjoy breakfast together. For the first 15 will be available sports mattresses. In accordance with the regulations catering will be provided after the races.
Zip bags are offered for the safe transportation of taken mobile devices during the race.
The organizers offer the ability to store a command vehicle keys and other small items in a closed Zip bagspouch labeled with the team No. The team bags will be returned after the race in accordance with team bib numbers.
Accommodation, lodging
There are available 2 types of economic accommodation options (especially for 6-hour race participants after the finish) –
at the Event Centre (in own tent with own sleeping accesories) free of charge or
in the Raunas secondary school gym (with own sleeping accesories), WC and showeri are available) for costs EUR 2 per person. Raunas High School is located just 9 km from the competition center. For the first 15 will be available a gym mattresses.
Applications for accommodation in Raunas High School gym plase send to - rogain@r24.lv or call +371_29218759
13. Lāsma, SK 24 stundas @ 05.05.2013., 21:20 teica:
Patīkama atgriešanās Raunas mežos pēc 2 gadiem :) Paldies par foršo maču, skaisto finišu lāpu gaismā un ģimenisko pēcfiniša atmosfēru!
12. valtersk @ 05.05.2013., 20:43 teica:
Mans 60 stundu rogainings ar 4 stundu miega pauzi nobeidzies... Pammazām izpildīsim visa veida informāciju. Gunai bilzu klāsts ap 1000 ;-)
11. Mareks , @ 05.05.2013., 20:18 teica:
Rezultāti labajā malā ir redzami? Tiesa gan, nav redzams, kurus punktus katra komanda ņēmusi. Būtu interesanti bildes ieraudzīt :)
10. BP @ 05.05.2013., 20:07 teica:
Paldies par piedzīvojumu! Kad un kur varēs apskatīt rezultātus?
9. Mārcis @ 05.05.2013., 12:18 teica:
Paldies par pasākumu, sveiciens jaunajiem 53.punkta īpašniekiem un arī tam izdangātajam ceļam, uz kura palika manas potītes nevainība.
8. Kristīna @ 03.05.2013., 20:50 teica:
Super! Paldies par info.
7. valtersk @ 03.05.2013., 20:43 teica:
Saimniece apsolīja katlu ar piparmētru tēju :-)
6. Kristīna @ 03.05.2013., 16:48 teica:
Jautājums - vai pēc 6 stundu finiša būs arī kāds karsts dzēriens (tēja, karsts ūdens), vai tikai auksts?
5. Lāsma @ 03.05.2013., 16:06 teica:
Vai komanda, kur visiem dalībniekiem ir SI-10, SI-11 kartes, var kontrolpunktā atzīmēties visi dalībnieki un nelauzīt galvas? Arī tajos ar * ?
4. IlzeL @ 03.05.2013., 15:19 teica:
Bet tas par * nav rakstīts biļetenā. Un parasti datorā dažādās atlasēs ar * apzīmē "jebkurš"
3. ValtersK @ 03.05.2013., 15:16 teica:
Tiem 6 stundu sacensību dalībniekiem, kas plāno izmantot pilnu kontrollaiku, ieteiktu paņemt līdzi vismaz vienu uz komandu nelielu lukturīti. Skriešanai - iešanai varbūt varētu iztikt, bet saskatīt karti mežā zem kokiem pedējās pusstundas laikā varētu būt pagrūti.
2. ValtersK @ 03.05.2013., 14:44 teica:
Vecajā Aivara atzīmēšanās sistēmā bija: augšējais cipars - dalībnieku skaits komandā, apakšējais cipars - komandas dalībnieka kārtas nr.. kuram jāveic atzīme KP. Tagad papildus jaunievedums: augšējais cipars - dalībnieku skaits komandā, apakšējais cipars - komandas dalībnieka kārtas nr.. kuram jāveic atzīme KP, ja apakšējā cipara vietā ir (*) - atzīmējas visi komandas dalībnieki.
1. IlzeL @ 03.05.2013., 14:14 teica:
Tā īsti neatradu atbildi - ko nozīmē * simbols uz kontrolpunkta? Atzīmējas VISI? Vai atzīmējas JEBKURŠ?
AKTUĀLI
LOF rogaineru reitings atrodams
zem banera Latvijas rogaininga kauss